A projekt keretében a szolgáltatások minőségbiztosítása korszerű elveinek, a legkorszerűbb minőségmenedzsment rendszerek (pl. ISO 9004) módszertanának és a felsőoktatásra kidolgozott Európai Sztenderdek és Ajánlások szemléletének és módszertanának a felhasználásával modern minőségbiztosítási rendszer épül ki.
Fejlesztésünkben kiemelt szerepet kap az érdekeltek (stakeholderek) véleményének (igények, elégedettség) felmérése és értékelése, különös tekintettel a hallgatókra, az eltartókra és a munka világának szereplőire, gazdasági-társadalmi partnereinkre.
A fejlesztés gerince az intézményi folyamatok leírása, de elkészülnek a minőségbiztosítási rendszer alapvető dokumentumai is, illetve dokumentációs és információs rendszert is kialakítunk. A fejlesztést belső oktatás egészíti ki a minőségközpontú szemlélet kialakítása érdekében.